Thursday, June 5, 2008

sambungan citer hangat kat bawah

sebenarnye tak nak pun sambung..tapi disebabkan aku nak beri kesah detail utk bacaan kakak n ibu aku malam ni, so let me tell the details...

actually, ade byk perkara aku mushkil...
masa aku ckp kat die 'saya nak tido ni, esok keje'
die leh jawab 'ok, sy tgk sejam je ye' (tgk cd)
so kalau org normal bleh ke at muke tak malu je cmtu..
but then,nasib menyebelahi aku sebab cd tu tak leh main pulak..
tapi si budak ni masih stay kat situ sampai kul 3.40..
ade kah kebetulan...? means, die mmg kata nak stay sejam tgk cd, but even bile cd tu tak leh main die tetap dok situ sampai sejam..and cerita bende yg pelik2 pada aku..
mmg tak pelik kalau aku ni kawan die, tapi aku baru je kenal die beberapa minit
die leh citer hampir seluruh kesah cinta die..
fuhh..kire berpinar la biji mata aku ni mndgr kesah cinta die pada pukul 3 pagi..
huh...

masa die sibuk nak duit syiling aku tu
aku tanya die 'nak watpe duit siling, nak kol sape?'
die kata hp sy rosak
tapi sepanjang tu die asyik pegang hp die
bile die tunjuk hp die (gmbr si idris tu)
aku nengok cam ok lak,tak rosak pun
mungkin tak leh call out kot..(positif thinking lah)

pastu sebab die asyik ckp pasal myspace n fs die, so aku tanya
'ape fs awak?'
die ckp angel_su..but then bile aku carik kat fs, takde pulak fs angel_su
ish,muskil betul

pastu die asyik tanya aku
'awak ada kawan? ' ada gak dlm 2-3 kali die tanya soalan tu
'rajin borak ngan kawan?' 'kawan katne?'
ape ek motif nak tanya pasal kwn aku?
'ke awk suke dok sorg?'

pastu, die ckp sebelum jumpe aku, die g borak2 ngan mak guard..
die siap kata, mak guard selalu masakkan die makanan..korg pelik tak?
tgk tv, astro, citer antu..
astro? antu? astro katne???
ke die nak ckp kat aku yg die antu???
tapi tgk pada orgnye cam tak logik la antu, nampak betul2 normal

so, ape korang pikir... adekah die sakit jiwa?????
atau antu sebenarnye????
masuk bilik org pada pukul 2.40pg sampai 3.40pg?????
dan blah tanpa sbrg ucapan..????

1 comment:

naf said...

salam..kak..naf ni...hehe..takut gk baca citer akak ni...setakat ni klau sy g toilet time2 cm2..xde org plak...tp pasni kne jg2 r ek..kang x psl2 xdpt nk tido..huhu..haru2...;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...