Tuesday, July 8, 2008

my day and my meal



hari ini saya sarapan nasi goreng (yang sedikit hangit)
yang saya beli di kafe kat admin
bersama teh tarik dan 2 ketul kueh
sgt banyak anda kata?
tidak sama sekali kerana, saya memang kuat makan
tambahan, makanan ini utk menampung kelaparan saya hingga waktu malam nanti
kerana malam nanti saya akan ke cheras menikmati hidangan malam
bersama dia
pasti sgt lapar sebelum waktu itu
tapi apakan daya saya kene bertahan
kerana die mahu belanja saya dek kerana berita dibawah
(tgk entry sebelum ini)
die sdg gembira sekali
tapi nasi gorang saya tidak habis
kerana tidak sedap, maafkan saya kerna berkata begitu
tapi ia tidak berasa seperti nasi goreng, sgt pelik rasanya

jam sudah pukul 1.46 tghari
sudah masuk waktu zohor
tapi saya belum menunaikan solat
sebentar lagi, saya kira

isu secara rambang:
  1. sy tidak suke keluar dari antara 7.40-8.00 pagi kerana waktu ini byk kereta, itu bukan isu, yg isunya saya tidak suke kete2 ini saling memotong line, sgt sakit hati!
  2. sy selalu makan nasi lemak setiap pagi, sy tidak tahu nak makan ape lagi, heheeee
  3. sy rasa pelik dgn jalan cerita ezora di tv3 itu... kenapakah begitu mengarut sekali? tapi sy tetap tgk jugak kalau ade masa, itu lah isunya... ngeeee.....
  4. sy nak tgk citer wanted sekali lagi, haruskah sy beli dvd?
  5. faizal tahir kene gam sebab bukak baju, tapi artis yg pempuan yg dah terbukak sana sini tak pulak kene gam? inikah negara Islam..? (no offense)
  6. sy suke dgr sinar fm skrg... tapi masih lagi mendengar hot fm mengikut mood
  7. sy mahu kawen tidak lama lagi, sgt tidak sabar (ini bukanlah isu rambang, out!) ngee....
ok... jom g solat... mari kita mengingatinya dan terus bersyukur masih punya ruang waktu mengecapi nikmat dunia....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...