Wednesday, July 16, 2008

marah .... gembira



yes, i'm hot and burned.
it came all in a sudden..
anger oh anger, please run away...

ah.. forget it...

eh, aku gembira tetibe
tidak tahu kenapa dan mengapa
mungkin kerana sedang berbalas komen di friendsterku dengan seorang kenalan baru bernama liza.. tentang perkahwinan dan segala macam ceritera selepas bergelar isteri nanti
tanpa aku duga dan sangka, kami berdua ada sedikit persamaan
yes, bakal suami kami bekerja di tempat yang sama
dan sekaligus menjadikan kami pasangan yang akan berjauhan kadang2 dgn suami masing2
jadi aku happy kerana mungkin aku punya saluran untuk berkongsi kisah dan perasaan ini
berkongsi rasa rindu pada sang suami dan kesedihan hidup sendiri selepas bernikah
itu lah yang buat aku gembira..
relevankah kegembiraan itu?
sudah tentu bukan?

hilang sedikit kemarahan ku pada seseorang itu yang sudah wujud sejak semalam
aku marah dan geram kerana dia tidak menhormatiku sebagai ______nya
sekurang2nya sedarlah aku juga manusia jika dia tidak sedar yang aku ini seorang perempuan
ahh... lupekan dia...
ya, lebih baik aku ingati yang aku ada seorang teman yang boleh berkongsi kisah suka duka kami kerana punya suasana cinta yang hampir serupa, selain liza, aku juga ada sya dan beberapa org lagi teman yang sering dijadikan tempat untuk berkongsi rasa excited nak kahwen.. hehe

ok lah, dah lewat ni, ofis pun dah agak lengang, org semua dah balik...
nanti saya sambung semula...
till then, bye...

2 comments:

boo-lah said...

gembira.. la la la..
bila nak kongsi kegembiraan dgn saya..?
haha.. boley ke?

intan zura said...

bulan 10 ni akak kawen
dtg lah tau menyaksikan kegembiraan akak dan family
kawan2 akak pun dtg tau...
wawa, imah, kak su, kak fazee
18 oktober..
nanti akak bagi kad ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...