Monday, July 28, 2008

hari ini hari saya bermula dgn sarapan

pagi2 lagi sudah keluar sarapan
kenyang2..
mana taknya makan byk walhal sarapan je tu
sekaligus terus ke petang
tghari takyah makan kan?
heee...









saya sering berusaha utk diet
tetapi sering lupa tentang diet saya pabila nampak makanan
huh!
camne la sy nak naik pelamin ni dgn badan montel sy ni?
heee ;p

13 comments:

AzuraloveNizam said...

mana ada montel..tak nampak pong..

intan zura said...

azura: hehe, mmg tak nampak di muka
heeeeee ;p

~Cinta Milo Ais~ said...

takpe..jgn bimbang pelamin tu tak akan robohnye hehehe

Hafizd said...

hihi...nnti gemok,,,,jogging2

intan zura said...

cintamiloais: insyaAllah takkan roboh
platform kukuh
hee

hafizd: joging satu round dah tak larat
camne tuh?
main badminton aci tak?
hee..;p

Princess Redbloodsnow said...

perhhhh!!!
manyak gilos bekpes tuh
sedap aaa..terliur nengok...grrr

intan zura said...

princess: jgn terliur2 ye.. hee ;p

13may said...

takpe...janji org sayang :)

intan zura said...

13may: betul tu! terima kasih kerana memahami... cehh...

Suki Cida said...

melo tu pekatnya... wahhh saya dlm process diet! aduh...asal la susah kak kurus yek? memang berhantu la makanan kat malaysia ni... uhuhuu....

intan zura said...

suki cida: betul betul, mmg berhantu!!!
tak kurus2... tp makan makin byk...

PUTUBAMBU said...

salam intan..!
selamat berkenalan

biasa je.. tak montel pun.. oklah tu..

anyway, makan takpe.. cuma berhenti sebelum betul2 kenyang..
jgn overdose pulak..hehehe...

intan zura said...

putubambu: hee, yelah kak, kene berhenti sebelum kenyang kan kan kan? emmm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...