Wednesday, July 30, 2008

puasa

semalam petang, sebelum g buka
aku teman tunangku g gunting rambut
gunting kat kedai biase2 aje
RM8 je~
kemaslah sikit bile sudah dipotong rambut
lagipun, tunang aku ni pantang rambut panjang sikit
mule lah sakit kepala
so kene lah potong selalu..




pastu tunangku teringin sgt nak makan kfc waktu buka
org puasa la katakan
teman jelah
dapat jugak lepaskan rindu pada float strawberi kegemaranku
sedap!!
nyum3..





ini pula menu kami bersahur malam tadi
sahur itu waktunya pukul 11, ok la tu kan?




oh ye saje lah nak upload gambar sorg mamat ni
ade ke patut masa tgh isi minyak kete
die leh gune hp gayut kat situ
sekejap takpelah, lama lak tu
dahlah tempat minyak die terbuka
ish, bahaya tul
kalau kene sambar api
jgn salahkan org lain
bukankah sudah besar2 di tampal notis bahwa henset dilarang digunakan?



emm.. tepuk dada tanya selera kan?

8 comments:

marjerin said...

aku pun dah lama tak minum float strwberri tuh

niell said...

sempat lagi amik gambar mamat tuh
kehkeh

intan zura said...

marjerin: float itu sgt sedap kan?
niell: padan muke dia kan? heee

nazzman ibrahim said...

lama tak makan kfc huhuhu

intan zura said...

nazzman: kenapekah lama tak makan? bagus2, jgn jadi macam saya yg sering makan makanan tidak berkhasiat itu.. emmm

ratna said...

lain kali sound jer org yg ada guna hp masa isi minyak. bahaya tau..kalau kena dia sorang jer tak per..kalau kita pun ada kat situ sekali cam ner? free2 jer kita pun kena sekali..

boo-lah said...

malatop....

lixdo said...

tumpang tanye.. ambik gambar pakai apa???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...