Tuesday, August 5, 2008

dup dap dup dap

hari ni hari yang biasa-biasa saje buat aku
tiada yg indah
cume sekadar kepala kadang-kadang teringat tentang persiapan perkahwinanku
sebetulnya skrg ni aku sedang plan waktu utk uruskan borang nikah di pihak aku
tunang aku dah pun setel

masa mmg ada 2 bulan lagi
tapi bulan depan sudah bulan puase
tak larat rasenye kalau masa itu bekejar ke sana ke mari

minggu depan aku nak balik jb
uruskan tentang hantaran dan souvenir utk guest
sudah tentu dgn mak aku
excited sgt..

kadang-kadang bila nak tido waktu malam tu
aku selalu berangan nak beli ape
untuk kat rumah aku
brg2 perabot ape
nak hias cmne
nak pasang langsir warna ape
ish, berangan jelah dulu
tapi sebetulnya, sgt tak sabar tunggu waktu itu!!!
2 bulan lagi... dup dap dup dap
;p

8 comments:

AzuraloveNizam said...

verangan tak salah beb..dipersilakan berangan..

Mamamanja said...

kenduri raya nanti ker?

Princess Redbloodsnow said...

wahhh...2 bulan lg ea utk bergelar isteri...syokkk aaa

zie neh bile ler lagiks...sobsobsob

intan zura said...

azura: hehe

mamamanja: kenduri pas raya.. ;p

zie: haah 2 bulan seminggu lagi
nanti tibe lah jodoh zie tu, sabar ye

niell said...

dah tak lama tu, bessst..

KAKTINY said...

salam intan..
menghitung hari yer..
tgh sibuk dgn persiapan lah ni..
ooo.. mmg dub dab dub dab kan.. hihihi

intan zura said...

niell: mmg best pun..hehe

kak tiny:tak lah sibuk sgt, tapi suke je wat2 sibuk... heee

LOVE is forever.. said...

hehehe..jeng jeng jeng

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...