Thursday, August 7, 2008

selamat hari lahir ayah

ayah,

selamat hari lahir yg ke 53 tahun ayah
terima kasih di atas setiap pengorbanan ayah selama ini

susah payah ayah mengajar angah yang nakal ni
yang degil ni
yang selalu tak dengar kata ni
yang suke melawan ni

dari angah kecil
ayah didik angah sampai
agh cemerlang dalam upsr
kemudian agh pmr,
pastu agh abis spm
masuk matrik melaka pulak
kemudian agh masuk upm
sampai angah dah dapat segulung ijazah
sampai agh dah sambung master
dan tak lama lagi
agh nak jadi isteri org pula

syg kat ayah
walau agh sukar nak lafaz depan ayah
rasa sayang angah pada ayah ni
tapi sebenarnya
angah sangat sayang ayah, kagum dengan ayah!!!

walau ayah garang
tapi sebenarnya hati ayah sangat baik
ayah suke buat kami ketawa dgn lawak2 ayah
walau ayong selalu kata ayah keloloh
tapi bile ayah keloloh
angah terhibur sangat

sampai akhir hayat, pengorbanan ayah tak terbalas
terima kasih sudi jaga angah dan penuhi setiap kehendak angah.....

tiada ayah setanding ayah dalam dunia ni.....................

angah tahu ayah tak baca, tapi cukuplah pembaca lain tahu anak ayah ni sayang ayah....selamat hari lahir ayah...


9 comments:

norash said...

hepi besday to ur father...semoga pjg umur, di murahkan rezeki...tak lame lg nak dpt menantu baru ye...

intan zura said...

norash: thanx norash..
hehe, menantu kedua, taks amapi setahun dapat menantu kedua..hehe

ratna said...

selamat hari lahir utk ayah awak..semoga dipanjangkan umur dan sentiasa dimurahkan rezeki. ayah awak muda lagi yer..

KAKTINY said...

selamat hari lahir utk ayah intan..
ayah kaktiny pun birthday dia bulan nih.. yang ke-63 tahun..
semoga mereka semua dipanjangkan umur dan disihatkan tubuh badan.. amin..

intan zura said...

ratna: muda lagi ek.. hehe
kak tiny: selamat hai lahir utk ayah kak tiny jugak..

razifembi said...

Soon ur goin to be call as wife . . . but I say it is still early for you to lentok2 . . . hahaha .

I still hearing my father voice calling me . . . but when I glance to the right and left . . . he is no where . . .

My heart said he is still there ...
But just now he leaving me . . .

I miss my Pak too ... so do you ...

13may said...

selamat hari lahir buat bapa kamu :)

boo-lah said...

Selamat Hari Lahir utk Ayah kak Intan.. Sayangi dan hargai jasa mereka dunia akhirat..

intan zura said...

razifembi: doa anak yang soleh utk ayahnye moga sentiasa ditempatkan di kalangan org yang beriman, btw, oh ye gambar lentok itu bagaimana sy masih tidak bersentuh dgn dia, kerana sy tahu kami belum sah bersama.. sila besarkan gambar.. heee

13may: thanx a lot.. ;p

bullah: mekaceh juge...;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...