Friday, September 19, 2008

nah duit raya



memandangkan aku terlebih kaya skrg ni
aku dgn murah hati nak bagi korang duit raya
nah, amik ni..
rm100 lagi tau
kaya betul kan aku? ;)

nanti dtg umah aku
jgn mintak2 lagi tau
hikss

thanx to puteri eimy di atas duit raya yang diberikan..
muahsss

;)

13 comments:

Mr PenyuBiru said...

wah! banyaknya duit raya!. hmm..nnt ku print banyak². tak cukup ku print lagik.hehe..

intan zura said...

mr p: anda sungguh bijak
semoga kegiatan wang palsu anda tidak dikesan.. hikss...

apek terror said...

x cukup la kedekut...mcm nie duit salam keruk bagi seringgit je la..hheehe

~Cinta Milo Ais~ said...

wah..seratus..wah..wah..(histeria) hehe

intan zura said...

apek: kedekut ko kata?rm100 tu tau...
utk org tua2 lak tu macam korang.. mana org bagi duit raya pd org tue.. muahahaha

cma: jgn histeria dek... neves akak, hiksss

debikdebuk said...

...

Ko ni... dah la line internet slow.. aku klik la utk ke blog ko mengharapkan dapat duit raya.. tetapi... ko mainkan perasaan aku... aku kecewa.. aku terkilan... aku terasa...

...

Hafizd said...

ahahha... tuh duit scan lah...

nk duit betol...kad kredit pon ok gaks

generasi said...

emm ala korang dah besar2 xyah lah nak duit.
aku yg kecik lagi perlu diutamakan. hehehe

ratna said...

nak dua boleh?

intan, awak kena tag.

intan zura said...

debik: mana ade aku mainkan, aku serius la, amik la duit tu.. hikss

hafizd: tu duit betul la.. wpun scan je... haha

generasi: takpe2, adek amik byk2 sikit ek.. ;)

ratna: nak lebih pun takpe kak..

;)

puterikurekure said...

toche...toche...
:)

intan zura said...

puerikure2: came2... ;)

dami@007 said...

nak jugak duit raya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...