Tuesday, September 9, 2008

tag & award



ni tag dari norash
saya just letak gambar sahaja boleh ye norash?
taknak la forward kat sape2
sebab arini pun dah 9 ramadhan
yeay!
salam ramadhan semua

ni pulak award dari miss berry
blogger paling mesra
alahaiii
mekacih dear



nak bagi kat sape ek
kene forward ye award ni
so aku bagi pada

1. fina
2. norash
3. nazzman
4. diya nordin

itu je
thanx again pada miss berry
i ni mesra ye?........

7 comments:

nazzman ibrahim said...

mesra ke saya ni intan? apa pun tq ekk

norash said...

salam..dapat award mesra ye..thanks!

intan zura said...

nazzman: tgk cam mesra, tu yg bagi, tapi kita diharam bermesra2, hehe

norash: ur welcome darling~

generasi said...

wow banyak tol anugerah anugerah nie...
emm ape2 pun taniah lah

intan zura said...

generasi: anugerah atas angin je
ape pun tak dapat... hehe

love is forever said...

salam...alamak cam gb lak panggil fina mengadap..muahahaha..rupernya nak dapat award..sungguh terharu..ingatkan dapat duit raya..anyway kasih dak intan.

intan zura said...

fina: ok2 fina, sila bagi ucapan di atas anugerah yg telah diterima.. hik hik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...