Tuesday, November 25, 2008

miss my hubby so much..sob..sob..

harini hari kedua aku berjauhan ngan suami
aku ke kedah atas urusan study ku selama 4hari
aku rindu sgt2 kat hubby

baru aku tahu mcmana rasenye rindu pada seorg suami
sedih sgt bile nak berjauhan
walau sekejap

masa otw nak kesini
aku naik bas
masa dalam bas
aku asyik nangis je
terkenang die
entahlah tak sangke rupenye mcm ni perasaan jadi isteri bile jauh ngan suami

kesian pada hubbyku yg kene gosok baju sendiri
takde sape sediakan breakfast die setiap pagi
kejutkan pagi2..
balik keje takde sape sedikan makan malam

walau sekejap
tapi sangat perit aku rasa
mungkin org yang dah kawen faham

hubby, i miss u so much..
walau diri ayang di kedah
namun hati ayg tetap di sana...

sabar ye tunggu ayg sayang....

5 comments:

Hafizd said...

huhu..pilunye entry neh..cpt2 blik yer..sian husband dok sorg2..

smga kuat n tabah mnghrungi dunia brmhtgga..ceewaahhh~hhe

cik wanie said...

itulah dugaan berumahtangga,
bila berjauhan,
pasti ada kerinduan...

cepat2 lah blk...
hehehehehehe:)

shalin said...

waaaa...
sangat sedihh
dah la baru tawen
pastue tepaksa berpisah
tak per
nanti balik nanti peluk ngan kiss dia puas2 okeh
jgn sedih2

norash said...

mmg betul tuh..bile dah kawen tuh,perasaan rindu tu mmg membuak2 walaupun terpisah sekejab ajer..

==|eiMy iMiA|== said...

itulah nikmat berumahtangga nie....
bila ada psgn yg menjaga kita...sah milik kita...jiwa raga dah menjadi satu...berjauhan kejap pun terasa lama sgt..... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...