Wednesday, November 26, 2008

purse baru...

esok aku balik kl
to be specific, balik rawang

rindu gile kat hubby

yg penting, jumaat ni mak aku dtg
tak sabar nak tgk album kahwin
nak tgk video kahwin
bestnyer......

oh ye
tadi aku beli purse baru

2 weeks after kawen
aku hilang purse aku
dahla purse hantaran
sedih tul

yela bile hilang purse
byk sgt2 prosedur nak kene setelkan
wat ic, wat lesen mandu..
kad bonuslink, kad petronas, kad avon
semua hilang........
dahla semua tu nak renew guna duit..

payah2..
tapi itu ujian pertama yg agak besar pas kahwin

so tadi g jalan2 kat kedah ni
jumpe lak kedai body glove
tgk ade purse bole tahan cute
beli jela
malas nak pk2

ni aku kat kedah lagi
kat hotel sentosa
ngah tgk tv
penat seharian wat keje

anyway, nanti aku update blog aku ngan gambar2 kahwen aku eh...
tunggu...............

note: byk blog tak sempat lagi nak jenguk.. slow2 eh... ;)

4 comments:

cik wanie said...

hotel sentosa,
la dekat lah ngn wnaie,
hehehehehehehe:)
kat alor star kan,
hurm....

FareeNi said...

nak tgk gambar purse baru.. hehe

ghimau said...

:) seronok la ada purse baru :P

ratna said...

sayangnyer purse hantaran hilang.. tak per..mesti ada hikmah disebalik hilang purse tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...