Thursday, January 22, 2009

bodoh

aku baru pas gaduh ngan pensyarah aku

die suruh aku buat lain
bile aku datang
die mintak bende lain

plus, die nak bincang tentang cara masuk dalam spss
giler aperr??

nak tahu kenapa aku sakit hati sangat
because
benda tu sangat simple and sangat senang pada aku
bahkan aku tahu aku punyer ilumu tentang spss jauh lebih hebat dari die
dan die suruh aku bentang benda bodoh tu????

aku tak faham kenapa die boleh jadi lecture...
aku amik kelas SPSS dari pakar spss
and aku dapat excellent result

bodohnye die nak suruh aku tunjuk basic step tu
bodoh giler
and now i had to go

die tinggikan suara
and so do i...

aku tak tahan!!!!

6 comments:

Mr PenyuBiru said...

erk! banyak bersabar yer. all de best!

puterikurekure said...

sabar ye yang.

Boo-lah said...

huh... takut! tak penah tgk kat intan tnggi suara lagi..! rileks2 k.intan! ok all the best..

rbz said...

uiii...tajuk...
seram aku bace...
sabar ye intan...

love is forever said...

oitssss...wat matter wat happen..u jump i jump...haha..ilek rrr dugaan tuh..

an-nidxam said...

treat people nicely..

not because they are not nice.. but because u r so nice.. hehehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...