Saturday, January 31, 2009

johor vs kelantan

sorry la aku teremosional kat entri bawah ni

aku mmg panas hati dari dulu lagi pada lecturer aku tu
bukan sebab die tak bijak
tapi sebab die tak bijak tapi buat2 bijak

oh ye
aku baru balik dari kelate ni
baru buat kenduri belah laki
lambat sikit buat
bagi laluan pada musim tengkujuh

banyak pengalaman baru jadi warga kelate ni
nanti aku cerita kat next entri

tapi satu pengalaman yang tak leh lupe
ramai family aku
tak lalu makan sebab makanan kat sini
terasa gula dalam masakan
tak lah manis sangat
tapi bagi kami yang masak tak letak gula
rasa tak lalu

apetah lagi makan bihun goreng yang suppose to be pedas
tapi turn to be manis

faham-faham jelah
anyway
g kelate ni
best la nak jalan-jalan cari barang rumah
barang dapur
kain baju...

nak layan blues kat pantai cahaya bulan pun sedap gak..
nanti aku upload gambar familyku kat kelate
first time tu...
nama je satu malaysia
singapore dah sampai
tapi kelate baru je sampai
hehe.....

4 comments:

ratna said...

mmg seronok pi kelate. lg2 kalau nak cari tudung bawal murah2. kalau kat KL mahal..tp pi kelate murah sajorrkkk...

puterikurekure said...

kelate?
kite pon 4-5 tahun skali baru pi.
tapi kalau langkawi tu, tiap2 tahun pi.
tak tau nape.
tak jemu2.

post la entri pasal majlis kat sana ok?

Mr Pariey said...

ooooo...camtue ek?

adilah said...

huhu...nnti kene biasekan laa

erm...

sy x g kenduri tu...tp fmly sy pg...

slamat yer...

jiran suami akak;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...