Thursday, January 22, 2009

sabar...

nak update ape ek???

bleh tak nak cerita pasal perasaan tgk juara lagu aritu?
dah basi ke??

tak kire, nak jugak citer..hehehe

actually aku sangat puas hati dengan keputusan juri tahun ni
sebab faizal tahir mmg layak menang
dan MUH pun layak bergelar juara lagu
nyanyi semangat gilerr
sampai meremang bulu roma tgk..
tul tak?

actually mule2 sebelum tgk
aku mmg harap estranged menang
tapi sebab malam tu diorang nyanyi cam tak semangat
so mmg patut tak menang
oopps..

bab etnik kreatif tu
aku no komen
bagi aku semua tak best..

ok another story
pas kawen ni rasa banyak betul dugaan melanda
entah kenapa

bukan dari segi hubungan dengan suami
aku mmg happy ada suami tersayang
tapi aku banyak diuji dengan dugaan lain

mungkin Allah sedang mengajar aku erti sabar
aku redha...
jikalau apa yang berlaku mampu menjadikan aku lebih dekat denganNya
aku redha...

macam ape lak kan?
takde ape2 actually
cume aku hilang beberapa barang kesayangan aku
sangat sangat sangat aku sayang
sejujurnya 3 barang dalam masa 3 bulan
dan please dont ask me what is that

aku tak nak bagitahu sesiapa sebab
it hurts me alot

anyway
nanti aku update lain

pray for my success
abis study ni
nak kerja kuat2
nak kumpul duit
beli semula apa yang aku hilang

tapi yang pasti
kejadian ini
lebih mengajar aku erti kesabaran...
yang diuji pasti disayangi........

insyaAllah.............

1 comment:

chugie said...

Salam intan,

Bersabar lah.. tuhan tu hanya menguji hambanya yang dah tentu DIA sayang. Dan ujian tu setimpal dengan kemampuan hamba tu sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...