Thursday, August 6, 2009

kisah bersahur

alhamdulillah hari ini
aku berjaya menyempurnakan amalan puasa ku
mmg malas nak masak
sejak dua menjak baik demam ni
so aku order je pada sang suami utk ditapaukan kepada isterinya ini




suami aku sanggup pulak tunggu makan sama ngan aku
walau die tak pose
so sweet... heheheh

sempat jugak hubby membebel
suh aku sahur pasni
yelah mana taknya aku asyik cakap
lapar semacam arini
siap tak larat nak kemas umah

hubby cakap
"kalau malas sahur
sebelum tido makan nasi
takde lah lapa sangat pasni"

aku pun menjawab
"biasenyer ok je tak sahur
tapi arini je lemah sikit
tak tahu la apesal.."


macam2 peel la aku ni....

note: aku sahur minum milo, kire sahur la tu kan?

4 comments:

Anonymous said...

bese la pompuan sahur ni makan sikit2 jek kan...

puterikurekure said...

yang, kite kalau pose, sahur mesti nak nasik tau!
lauk telur goreng pon jadik la. asalkan nasik.
huhuhuhu~

betul2 tekak melayu aku nih.
:)

norash said...

bagus nye bersahur..kalo norash ganti puasa tak penah pun bersahur sbb maleh nak bgun masak ma..

intan zura said...

puterikurekure: kalau pose ramai2 baru rajin sahur, kalau pose sorg2 tak kuasa nak bangun makan,hikss

norash: same lah kiter....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...