Monday, August 10, 2009

kuih raya



arini aku pose
so bile pose ni
kurangla aktiviti yg melibatkan fizikal
malas nak berpeluh2 nanti letih pulak

so bile dok relaks ni
macam2 bermain kat kepala

sebenarnya niat nak buat kuih raya tahun ni
nak bawak balik kelantan
lagipun ini kali pertama aku sambut raya as a wife

tapi tak tahu nak buat kuih ape
ingat nak wat kuih cornflake coklat
last year aku wat coklat chip
tapi tu aku bagi kat belah laki dalam hantaran
tu pun percubaan pertama
arwah opah aku ckp sedap


nak kene cari resepi sedap2 ni...
nak wat 2 jenis je
yang lain aku nak beli
malas nak wat banyak2
bukannye makan sangat..

cehh..
puase lum start
aku dah pk nak wat kueh raya pulak...

;D

1 comment:

Mohd Hafizd said...

kat opis orng dah jual kueh raya doh..tp mama dah pesan jangan beli~!! hahaha

so kne ikot pesan ibu lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...