Wednesday, August 12, 2009

malu tak bertempat

tadi hubby ajak g pasar malam
pas balik keje terus hubby amik aku

abg: ayg, kita pakai mask eh

aku: yeke nak pakai, segan la

abg: nape segan?

aku: nanti org lain tak pakai, kita je pakai

pastu kitorg g la pasar tanpa pakai mask
tgk2 rupenye ramai jugak pakai mask
pastu aku pun mcm menyesal tak pakai mask

sepatutnya kesihatan diutamakan..
ini nak malu2 pulak...

itulah namanya malu tak bertempat...
nak pakai mask pun malu
entah apaapa kan?

4 comments:

puterikurekure said...

jangan malu2
pakaiii je!
:D

Anonymous said...

sama lah saya pun segan
nanti org kata
kalau risau sgt
nape tak stay jer kat rumah

perasaan je tu!!!

norash said...

jgn malu2...pakai ajer..skarang ni mcm2 boleh jd..lebih selmat pakai mask..norash n hubby pun cdg kalo nk jln tmpt2 awam ni, mmg nak pakai mask..

intan zura said...

puterikure: betul2

ano...: perasaan je eh?

norash: bagus2.. kesihatan diutamakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...