Wednesday, August 19, 2009

sakit gigi. my bloody valentine. work.





arini takde idea nak tulis ape
tapi saje nak update

hubby g meeting dekat balakong
ajak aku skali
leh g upm
so leh aku jumpe lecturer/supervisor jap

tapi malas pulak
sebabnya
gigi sakit

tak tahu apesal gusi bengkak
ibu suruh g klinik
alahai.. fobianya nak jumpe doktor gigi
macam budak kecik pulak takut2 kan

so dek kerana kesakitan
maka arini relaks je dok umah
wat thesis skejap je
pastu, layan citer my bloody valentine
citer ni 3D
tapi aku tgk takde lah effect kan
tgk kat lappy je

citer ni ganas sgt
18pl
tapi best gak
hero nye yg pelakon supernatural si abg tu
ntah ape nama dia

hubby lum pulang meeting ni
sian jugak tgk hubby ku skrg
kerja byk
busy memanjang

walaupun dikatakan ekonomi gawat
rasenye sales perodua tetap tinggi
sebab tu hubbyku sering busy

asyik2 balik umah cakap
nak tukar kerja
tak larat dengan meeting
dengan masalah perodua
tak wat keje production jam
nak keje lain
nak keje gov
nak keje jkr
pastu nak keje kelate
semangat kelate betul
dahla aku org johor
tak sanggup aku jauh ngan parents sgt
hehehehehe...

ibu aku lak suke je hubby keje kat perodua
berangan menantu die jadi manager perodua kot
lambat lagi lah kalau ye pun
bukan senang nak naik....
nak naik senior engineer pun makan masa...

apa2pun aku bersyukur dgn hidup ini
kesederhanaan ini sebenarnya sudah membahagiakan
namun kalau Allah bagi lebih
Alhamdulillah.....

5 comments:

ninaNoreennoer said...

agaknye skrg musim sakit gigi kot, saya pun sakit gigi baru2 nih
keh3

Mohd Hafizd said...

hihi..pjg berjela2 update..

mkn pain killer lah kasi ilang sakit gigi

hehe.. saya dah beli myvi se~ perodua tuh.. =)

puterikurekure said...

takpe2.
alang tu hari2 rungut pasal keje. tapi, bila kite suruh tukar keje, takmo la plak.

dia cakap je tu. tapi hati masih di perodua. biasala yang, keje mana2 pon sama jugak. mesti ada stressnya kan?

good day!
:)

~simple~ said...

owh..yg abg cite supernatural tu nm dia Jensen Ackles..i like..keh3..

intan zura said...

nina: hehe

mhafizd: ye, sokonglah perodua.. yeah!!

puterik: betul2, stress are everywhere~

naf: i like eh... i like too lah.. ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...