Wednesday, August 26, 2009

sebuk je kan....

bila belum kawen,
sibuk tanya, bila la anak dara ni nak kawen

bila dah kawen,
sibuk tanya, bila la nak beranak

bila dah beranak satu,
sibuk tanya, bila la anak kita tu nak dapat adik

bila anak dah besar,
sibuk tanya, bila la kita nak bermenantu

bila kita dah bermenantu,
sibuk tanya, bila la nak bercucu

bila kita dah bercucu,
sibuk tanya, bila la nak masuk kubur (heheh.. ni bukan sbrg org berani tanya)

sibuk je......

aku pun sama suke tanya org
hehe....

12 comments:

cintaKusayangMu said...

mmg cmtu la kn lumrah idup...sabor je la...hehhee

intan izani said...

cinta..: betul2.. nape tak leh tgk blog awak?

~wAniE~ said...

tu la..kalo org tyr cm tu kat kita..ckp ngn die jgn sibuk..hahhaha

eimma"s said...

tu la lumrah hidup kat dunia.. :)

yg penting kita happy..

ninaNoreennoer said...

mmg cenggitu le kehidupan
jawab je
no komen
heheh

kumb@ng said...

betol...betol..betol...

intan izani said...

wanie,
betul tu, tp kang tak sopan lak, hiks

eimma,
happy sokmo~

nina,
no komen, hiks

kumbang,
betul3, versi upin ipin

Redbloodsnow said...

hahahah..tol tuh, tan. mmg org suke tanye mcm tuh. nape ek. zie pun salah sorg dr mereka²..hahaha

:P

Mohd Hafizd said...

amboooiiiihh~

intan izani said...

zie: sama lah kiter.. hiks

hafiz: amboiii... ;D

~simple~ said...

ada lg kak..
b4 org tnya "bila nak kawen"

(a) bila tgh blaja,
sibuk tnya, bila nk abes blaja?

(b) bila dh abes blaja,
sibuk tnya, bila nk keje?

yg (b) tu skg ni slalu org dok tnya sy..xkesah la jmp ms ry ke kt umah org kawen ke...

huaaa...dh xde jwpn lg dh...xcept..

BELUM ADA REZEKI LAGI...
TGH CARI...

intan izani said...

naf: samalah kite, akak pun asyik ditanya bertubi2 soalan itu, bile nak abes... org tak tahu ape masalah kita.. tension kekdg kan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...