Tuesday, September 29, 2009

bebudak kecik




kelmarin aku g umah makcik aku
kat ulu langat dgn parents aku sekali
bestnye raya ramai2
ngan sepupu sepapat kesayangan aku ni

kirenye ni beraya ngan family side aku
happy sgt
budak2 kecik la memeriahkan suasana
dok bising berlari2
kalau depa takde,mmg sunyi

aku mmg rapat ngan family side mak aku
rapat ngan makcik2 aku especiallynye
so, anak2 diorg pun selalu je rindu2 kat aku
kalau aku selalu tak muncul kat umah diorg...

bilelah nak ada budak kecik dalam umah aku plak
eh, tetibe lak...


;)

5 comments:

~wAniE~ said...

sabo ye kak..x lame lg tu...

intan izani said...

wanie: insyaallah amin..

Mommy Wannabe said...

Insya-Allah, tak lama lagi lah tu..
sabar ye dear..

mizz saifa said...

kanak2 la yg memeriahkan suasana raya.. :) suka tgk gelagat budak2 kecik..

Mohd Hafizd said...

semoga cepat dapat baby~!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...