Thursday, September 10, 2009

biase-biase ajer.....




semalam buke kat bistro delifrance
kat bndar rawang
makanan sgtlah biase
lagipun bufet tu just rm30 jek
so makanan pn sikit jek
refill pun lambat
lauk pun biase2 sgt
rasenye baik aku je yg masak
lebih selera

setiap kali refill
sekelip mata abis
yela, org ramai
aku pun amik makanan sekali je
pastu tak bangun2 dah
suh hubby je amik teh tarik 2 kali
hiks...

tapi alhamdulillah, rezeki Allah bagi...

lagipun free kan
so aku pun takdelah kisah sgt
harini pun ada jemputan buka kat hotel
tak tahula hubby nak g ke tak
aku cam malas je
tapi kalau dah pegi, haruslah makan byk2 yo
hiks...

minggu depan dah raya
plan utk buat kuih raya tahun ni
nampaknye mcm tak menjadi la
mcm dah tak sempat
tapi tak tahulah lg
masih ada seminggu utk wat kuih raya ni...
kalau nak wat pun
mcm nak wat yg simple2 n yg famous je
tak nak lah wat kuih ntahapeape kan
sape lak nak makan
cehh.....
macamlah terror sgt
saya budak baru belajar...... ;)

oh ye
korang pernah tgk citer coraline?



3d animated tau
best jugak
aku tak tahu kat wayang sini dah main lum
rasenye bulan lepas tayang kot..
bleh tahan gak citer ni
citer fantasi..


note: tgh layan lagu sharifah aini, suasana hari raya...lalalala...

5 comments:

puterikurekure said...

awat makan sket je?
rugi taoo...

len kali makan banyak2 sket okeh.

Mohd Hafizd said...

hehe..jaga badan ker~ hihi

mkn bnyk tape, pastu exercise kann

intan izani said...

puterikure2: makanan tak cukup, nama je bufet, huhu

mhafizd: takdenye jaga badan... hiks

ninaNoreennoer said...

delifrance tu bufet nya ada makanan local ker?

intan izani said...

nina: ada... lauk pauk ada, nasi kerabu pun ada... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...