Monday, September 14, 2009

buka puasa @ kfc







lama tak makan nasi ayam kfc + cheezy wedges
semalam dapat la melepaskan rindu..
;)

pas solat maghrib
barulah me n hubby g rawang, mkn kfc
mule2 singgah mydin nak cari few things
tapi sume yg dicari takde
org pulak ramai
jenuh jugak nak cari parking

dah nak balik kg ni
malas pulak nak masak
dah kering idea nak masak ape utk buke

tadi sahur pun goreng ikan berlada je
yg penting sedap even simple...

tinggal beberapa malam terakhir ni
selamat beribadah sume...
usaha la utk berjaga di malam hari...

later guys......
;)

7 comments:

Anonymous said...

mcm kenal hubby awak tu
tp di mana ya?

intan izani said...

iyeke?
mungkin awak kenal die masa die g kursus
or masa die study kat utm skudai
or mungkin di perodua
or mungkin di pasir mas
;)

en_me said...

sodapnyerrr..

ZARA 札拉 said...

err~

kenapa suamimu seperti ku kenali kak?

seperti seorang kenalan yang pernah sekelas fasilitator dengan aku di kampus selatan~

intan izani said...

en_me: mmg sedap!

zara: mungkin betul la tu cik zara memandangkan suamiku mmg study di utm..;)

-| auM Chak |- said...

adeiii nie yg tetiba ngidam KFC lak nie.....sabtu lepas g KL ngidam pizza hut dpt dah berbuka ngan abe.....

----> raya dah dekat (apsal semua komen eimy kat sini raya raya jek nie....ekekekek)

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

sedapnya kak...nak ckit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...