Friday, September 4, 2009

malam ni nur kasih ye kawan2....

sekarang malam2 aku terganggu
dek bunyi mercu yg punyelah kuat kat area taman aku ni

betul2 punye kuat
kalau sakit jantung dah 2-3 kali masuk icu aku rase

tp takpelah
aku faham bebudak ni nak merasa nikmat beraya
walaupun tak bape nak feel raya kat sini



oh ye malam ni citer nur kasih
oleh kerana aku mmg smyg terawih di umah aje
so sempat je tgk citer nur kasih ni

citer ni mmg best lah
walaupun takde bab2 sedih
tapi kekdg bile tgk jadi emo pulak
cehh....

ape pulak kisah malam ni
aku tgk citer ni
geram tul kat adik nur, si sarah tu
punyelah hati busuk
eiii... geram.....

10 comments:

nazzman ibrahim said...

peminat nur kasih rupanya hehehe....ayooo benci watak adik dia yang over tu kalau la real mmg mcm tu maunya makan pelempang

y[o]n said...

mlm ni adam, aidil ngan mak diorg g umrah. then terjumpa nur di jeddah. nur keje kt jeddah. cant wait jugak!! :D

Mr PenyuBiru said...

tengok kat portal tv3 je la nampaknya..

puterikurekure said...

intan, alang kalau setiap kali tgk nur kasih, mesti emo. siap marah2 katsemua orang. hahahaha!

intan izani said...

nazz, betul2, cam nak lempang je

yon, iye ke, tgk kat iklan ek..besh2

mr pb, takpe2,leh tgk bile2

intan,betul2, mmg emo kan...

neverletmego said...

aah tak sabarnye nak tgk nur kasih ..nadia pun benci gile ngan si sarah tu..hati busuk ngan kakak sendiri.:)

y[o]n said...

tgk kt website die kt tv3. intan tgk je kt www.tv3.com.my/nurkasih. siap blh masuk bilik adam dan nur lg tau ahaks!! :P web tu bwk intan tOur kt kwsn shooting nurkasih

intan izani said...

nad: best kan?

yon: oh yeke, tak pernah lagi bukak web die

ninaNoreennoer said...

intan, tengok x mlm td
sedey giloss

intan izani said...

kite tgk nina...
mmg serius sedih kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...