Wednesday, October 14, 2009

guruh. surprise.


pic: google
malam tadi,
kul 3 aku terbangun
mungkin kerana tidak mahu terlepas sahur lagi
sudah 2 hari aku tidak terbangun
akibatnya terpaksa menangguh dulu
mahu menyelesaikan puasa 6 ku
yg belum selesai2 lagi
mudah2an esok sudah boleh raya
org lain dah lama beraya
aku masih terkedek kedek

sedang aku cube tidur semula
tibe2 bunyi guruh yg sangatlah kuat
tak tahu cmne nak describe bunyi itu
tapi sgt kuat
sgt menakutkan
aku dan hubby terbangun dan saling berpandangan
takut..
lalu kami tidur dekat2 sambil pgg tgn
aku sebenarnya mahu salam dan cium tgn hubby
mana tahu apa2 terjadi tak sempat minta maaf
masa tu juga aku teringat peristiwa kat padang, indon
tapi nanti ape kata hubby
tgh2 malam aku berdrama pulak
berdebar2 jantung
guruh datang bertalu2
takut betul
hujan dan angin sgt kuat
raining cats and dogs kata omputeh


pic: google

tempat korang hujan lebat tak,guruh?
 mungkin area aku je kot
sini memang selalu hujan
mungkin sebab area gunung ganang sikit
yela, dekat ngan genting kan
agaknyelah (aku tak amik geografi masa spm)

enough pasal tu
malam tadi kami dinner kat luar
g merayau cari restoran yg cantik2 sikit
akhirnya jumpe

bincang pasal nk celeb anniversary katne
akhirnya dah capai kata sepakat
makan2 utk kawan2 kesayangan tetap ada
dan makan berdua wajib
tapi makan kat tempat yg tidaklah terlalu istimewa
tapi kami jarang2 oegi
so, kami anggap istimewa

tunggu nanti ye
ceh, konon2 nak wat surprise
padahal takde ape pun
heheh...

itu aje dua cerita aku
guruh dan surprise
;)

5 comments:

ZARA 札拉 said...

tempat saya hujan lebat sungguh~

ShalinzZ85 said...

kat tg malim kan dekat je ngan rawang
smlm mmg lebat
sbb smlm shalin stay up sampai kul 3 and time tue mmg lebat giler
aha!ttg anniversary,p la bercuti kat memane.pasti romantik.hiks

mizz saifa said...

xsuka guruh.. xley nak men tenet time guruh.. huuuu...

intan izani said...

zara,
samalah sini..

shalin,
bercuti eh, bleh pakai gak idea ni..

saifa,
betul2

NiSa said...

Tempat saya xde guruh tp hujan sgt lebat beberapa mlm kebelakangan ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...