Tuesday, October 20, 2009

hubby yg comel

hubby ku yg tersayang sekarang..
comel je kan...
macho pun ada..
sweet pun ade..
hek eleh..

hiks..
sape lagi nak puji kalau bukan bini kesayangan die ni...



ni pulak gambar hubby dulu
masa study di utm
lain pulak aku nengok skrg
dah macam tak kenal pulak

*
*
*
*
*
*
*
*





masa hubby kat utm
di awal perkenalan kami
dulu hubby kurus sgt
dahla tinggi
my hubby tinggi 184cm tau...
sebab dulu aktif main bola..
tapi skrg sejak trauma patah tgn..
jgn kata main bola
pandang bola pun tknak
eh takdelah tu tipu
so hubby dah tak aktif sgt
tapi reason hubby semakin sihat
adalah sebab badan tu penuh kasih syg
dari isteri dia nih..
hiks..

semakin comel semakin la aku syg
dah nama pun suami
ye tak?
no matter how u looks
u still my prince charming
la syg...
;)

13 comments:

Mohd Hafizd said...

hehhe...hubby ada jengok tak blog nih..mesti dia bangga~

intan izani said...

hafizd,
kdg2 bace
kalau balik keje
tak penat
hubby online jap
sempat bace blog saya..
;)

Boo-lah said...

romantik btul.. mcmni la btuah enhubby kak intan

farah said...

dah makin berisi.

tanda bahagia la tu.

alhamdulillah.

p.s. sumpah ini entry yang comel.

:)

mr & mrs badtzmaru said...
This comment has been removed by the author.
norash said...

kurus ek hubby intan dolo2 ye...skrang ni makin comey lak ek..heheh

Nur Syahirah Qahira Binti NOrdin said...

salamm..
s0n0k 0re ada hubby yea..
jeles nih..
kikiki...

intan izani said...

boolah,
bertuah eh?

farah,
comel ke farah, heheh

norash,
haah dulu kurus meleding

syira,
tak lama lagi syira pun ade kan

ZARA 札拉 said...

hehehe~

gambar2 dibawah tu adalah memang benar~

saya bleh sah kan~

hehehe~

MamaCira said...

kenyang perut senang hati le.. makan dah ada jaga.. tidur pun dah ada org kat sebelah.. x kisahlah suami kita camana bentuk rupanya.. yang kisah kalau bentuk kita yang x sama.. huhuhu...

intan izani said...

mamacira,
tulah masalahnye
bentuk bini dia pun dah tak sama jugak
huhu

hidayah said...

hehe. kelakar la. hubby bc x ni.. hehe..

neway thx ya kak singgah di blog saya =))

CoOkiE MoNSter said...

hehe...mmg comel la kak intan, hubby kak intan dengan entry2 ni sekali comel je. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...