Monday, October 26, 2009

jumpe kawan-kawan lama....

semalam,ahad;
aku wat majlis sikit kat rumah
saje sempena cukup setahun perkahwinanku
jemput kawan2 uni makan
rasa best sgt2
ada yg dah 2 tahun aku tak jumpe
ish2, tak sangka diorg semua dtg

pagi2 pas subuh
aku dah bersilat kat dapur sorg
later, hubby tolong
nasib baik ada laki pandai masak
dah aku penat, hubby tolong
resepi tak la byk
memadai la utk jemputan aku
tak ramai pun, jemput geng2 sekepala je
ramai yg masih anak dara
dan ada gak mak dara
heheh

menu;
kari ayam
roti jala
bubur jagung
nasi
mi goreng
sambal ayam

walaupun penat jugak masak and then mengemas
tapi hati rasa gembira
jumpe kawan2 kesayangn
enjoy some of the pics...


 

harap dpt jumpe diorg lagi...
;)

12 comments:

farah said...

waa,

byknya intan masak.

lapar la plak.

:P

MamaCira said...

wah.. pandai masak erk.. patutlah hubby sihat..

MamaCira said...
This comment has been removed by the author.
intan izani said...

farah,
g makan kalau lapar eh...
;)

mamacira,
hehe..tula pasal

hidayah said...

roti jala akak buat gk ke ?

intan izani said...

dayah,
haah la, nape? senang je buat dik...

MiEzA said...

salam intan...
sorila xdpt pi...
wah mcm2 hang msk...
patutla makin sehat en. maro kite... huhuhu... apa2 pun congratulations.... semoga kekal hingga akhir hayat... doakan aku dpt jodoh cepat... :P

intan izani said...

mieza,
aku doakan eh
amin2...

Mohd Hafizd said...

bestnyer dpt hang out ramai2 kt umh sndirik kann

intan izani said...

hafizd,
mmg best!!

radhuhariah ramli said...

aku laa yg best..asik mkn jer...hehe

intan izani said...

radhu,
takpe
aku suke je tgk korang
sume makan
happy aku~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...