Friday, October 16, 2009

bila si dia muncul semula.....


 pic: google
malam ni
sambungan katrina muncul
dgn imej berbeza

walau sehari aku tak makan nasi
sebab plan nak makan luar malam ni
aku rela tunggu kul 10 baru nak kuar
semata2 nak tengok citer nur kasih

mmg dahsyat sungguh
penangan citer ni
pada org2 macam aku
hiks...

jom layan malam ni..
siri nur kasih
kul 9...tv3
ceh, promo lagi...

8 comments:

thezaila said...

intan.. zaila pun suka gak tgk cite ni.. tp selalu ter-mis.. last2 tgk kt online jek..

Mr PenyuBiru said...

makin hari makin saspen citer dia kan.

intan izani said...

zaila,
mmg best kan zaila...

mrpb,
saspen saspen.....

Nur Syahirah Qahira Binti NOrdin said...

salam kak,

sy tak tahu kat mn syokknyerr nur kasih nie..
tp akak sama mcm kwn2 sy,,

"malam ni nur kasih , jgn kacau aku ok!!"..warning yang biasa sy dapat..

sy dh cuba tengok, tp ntah feel x der,. huhu..

ZARA 札拉 said...

muahahaha~

malangnya iklan lama gila~

aku tensen dengan iklan~

farah said...

err,

semua org suka tgk nur kasih.

tp kenapa saya tidak ye?

mgkn takde masa nak tgk kot.

hehe

intan izani said...

syira,
best la cube try hayati
hehe

zara,
betul..
time iklan naik berbulu menunggu
geram

farah,
farah tak cube hayati kot...
hehe

Mohd Hafizd said...

cerita smlm suspends kan~ sian katrina tuh..

tp nur pon lawa...baek betol la si nur...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...