Friday, October 23, 2009

perasaan tak best



pernah tak korang rasa satu perasaan 'tak best'?
cmne nak cakap eh..
tapi korang akan rasa sunyi yg pelik..
walaupun sebenarnya tidaklah kita bersedih atau ape time tu
tapi tibe2 hati jadi macam tak sedap sgt
sedih+sunyi+pelik
macam tak best sgt

aku ada perasaan ni sejak kecik lagi
i mean, start masa sekolah
perasaan ni jarang2 dtg
dtg lebih kurg, sebulan sekali
dua bulan sekali
atau setahun sekali
it depends.... 
bila dtg pun ia hanya kejap
mungkin setengah jam
atau sejam
atau only few minutes...

bukan perasaan sedih atau sunyi yg biasa
tapi perasaan pelik, betul2 tak best
dulu masa kat hostel, ms sekolah menengah
aku ada tanya kat member aku
member aku sume cakap takde
kecuali sorg
die selalu cakap die pun ada
tapi jarang2

dulu ms kecik aku mcm takut kat batman
entah benci ke takut ke geli ke
so setiap kali perasaan tu dtg
aku rasa mcm ada batman
eh susah la nak citer

so kalau perasaan tu dtg
aku sebut 'batman....... batman lah..'
hahaha
serius, tak tipu

kalau kat hubby
aku cakap mcm tu la
'abg, batman la....'
nanti hubby pun cakap
'hati rasa tak best eh?'
''jom jalan2'

;)
 itu je nak citer
aku tertanya2
pernah ke org rasa mcm aku
heheh

mungkin korang pening bace entry aku ni
aku pun pening jugak..
haha....

11 comments:

hxztrade said...

ugg boots online

cheap watches

buy ugg boots



Mini Ugg Boots
Bailey Button UGG
Cardy Ugg Boots
Infant Erin Ugg
Nightfall Ugg Boots
Short Metallic Ugg
Short Ugg Boots
Sundance II Ugg
Tall Metallic Ugg
Tall Ugg Boots
Ugg Amelie Suede Sandals
UGG Fluff Flip Flop
Ugg Tasmina Braid Sandals
Ugg Tasmina Sandals
Ultra Short Ugg
Ultra Tall Ugg

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

++ yanie pernah rasa 1 benda....



rasa asyik nak makan jer....muehehhehe ++

gurau2 jer intan...selamat berhujung minggu yer...

=D

Irtiyah said...

salam
tak pasti. tak nak pasti.

nak period eh?

intan izani said...

yanie,
;)

irtiyah,
skrg takde rasa benda tu
saje je nak citer
dah lama tak rasa
heheh

mizzyN said...

aku slalu describe perasaan itu sebagai rasa mcm perut aku nak dirobek2. mcm tgh diburu pemangsa rasanya.

intan izani said...

mizzyn,
lg dahsyat bunyinye tu...

NiSa said...

penah rasa tp wat xtau ja sbb xtau nk describe sbg apa

intan izani said...

nisa,
sama la kita kan?

Arjuna Qaseh said...

kite faham apa yang akak rasa tuh..
kite always face that feels.
kekadang tetiba je boleh nangis.
i feel like a big hole inside my heart.

hidayah said...

rs mcm x sedap hati je kan.

ada ada.

CoOkiE MoNSter said...

eh,kalu sy rase tak best,ckap 'superman, supermanlah!'

=))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...