Thursday, October 8, 2009

walau berlainan citarasa, tak bererti tak bole tinggal sebumbung... ;)

walau byk tak sama citarasa,
tapi masih boleh hidup bersama

hubby suke mimum minuman berais
aku prefer yg tak berais
konon nak jaga kesihatan
tapi skrg
semua bantai ais je la.. 

kalau g kedai mamak
aku kalau leh nak order teh tarik jela
favourite tu,
tapi hubby lak
mesti teh ais
aku pulak bile da tgk hubby punye air
asyik2 nak tukar
terliur tgk ais
so skrg, kalau keluar aku prefer order ais jugak
hiks...


















aku suke makanan simple2 je
mcm sambal ayam
sambal telur, masak kicap ke
yg berat2 of course ada, tapi mcm daily taken suke yg simple2 je
tapi hubby favourite die macam nasi kerabu
nasi dagang, kari... masak lemak ikan tongkol,
tapi apa yg dia suke, aku akan cuba sediakan..
kalau aku tak lalu makan, makan sikit2 jela.. kdg2 buat dua tiga lauk.. ;)

 

                                                          
kalau bab rancangan favourite pulak
aku suke citer series omputeh
tak kisah la pape
desperate housewives, hannah montana,
supernatural.. tp favourite haruslah prison break
especially season 1.. heheh
biasenye citer omputeh banyak yg best kan















hubby pulak lebih prefer
anime, naruto la, bleach la, one piece mcm2 la
aku mmg tak bole langsung tgk anime
serius mcm takde perasaan..
lagi satu citer favourite hubby
citer kungfu
alahai, aku pantang sungguh tgk citer kungfu
ngarut habis
tapi dah tv kat rumah satu
ada masa kungfu pun aku layan jugak la
nak wat cmne kan
hehe.....

















pendek cerita,
walau citarasa tak sama, masih boleh bahagia tinggal sebumbung..
tolak ansur namanya.. ;)

note: thanx to en.google for the pics

12 comments:

en_me said...

hmmmm, ghitewww..

Mr PenyuBiru said...

kalu ikut dr fadhilah, mmg kena carik pasangan yang tak banyak persamaan.kalu banyak persamaan,nnt hubungan akan jadik boring.

haslina said...

sememangnya suami isteri mesti kena berbeza...baru ada jalan untuk lebih maju dan ada perkara baru boleh diterokai bersama..

:)

Mohd Hafizd said...

saling melengkapi katanyer~ hehe

~wAniE~ said...

yg x sama tu yg bes..bkh mcm2 kn citarasa..hehe

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

kalau ada persamaan nih...
kekadang boring gak kan....

hehheheh kalau lain2 citarasa...belajar benda baru....

=)

intan izani said...

en_me,
cik me ni asyik giteww je

mpb,
haah, betul, tak boring

haslina,
belajar perkara baru kan?

mhafizd,
ye betul, saling melengkapi

wanie,yanie,
haah kan, bosan je kan.. sama je dr dulu,pas kawen pun takde benda baru

Motivasi Kerja said...

Perkongsian hidup dalam perkahwinan perlukan pengorbanan. Salah seorang mesti beralah dalam segala hal. Termasuklah kalau tgk muvi. Pepandailah..

Nur Syahirah Qahira Binti NOrdin said...

mm...muda pun tak, tua pun tak,
tapi adalah dalam suku abad dah belayar kat dunia nie..

hehe...
bukan senang nak carik lelaki yang terbaik...

[: daripada sakit hati hidup dan memahami hati lelaki, lebih baik hidup sendiri..:]

NiSa said...

bila citarasa x sama, baru la pelbagai life kita. kan?

mizzyN said...

citarasa berbeza tapi saling faham memahami ok je.

fareeNi said...

kasih sayang membatasi segalanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...