Monday, November 16, 2009

aktres-aktres yang cantik dimata ku

tiada idea nak update pasal personal life
hehe
so nak kongsi ngan korang aktres2
yang cantik dimata aku
kira paling cantik kat malaysia la

cantik yang hanya diambil kira dari luaran sajalah
juga tak ikut usia
tua-tua pun cantik lagi nak wat cmne...
aku suke tgk muke diorg berlakon sebab cantik
again, based only hanya kecantikan di muka...

in no particular order...













mesti ramai yang tak suke fasha, tapi aku suke je tgk dia berlakon
bagi aku dia cantik la
perangai die tu, aku tak ambik port pun.. 

"beauty is in the eyes of the beholder"

10 comments:

BULLET said...

suke rozita che wan...

ada_hairuni said...

semua cantik... my list pulak, tmbah heliza af. hehe...

hajarus said...

hajar paling sker nora danish.. tambah2 pas dier berlakon lam sumpah bunian... cantik...

Mr PenyuBiru said...

timer kasih pada tukang mekap diorang ni sebab buat diorang nampak cantik.hihi

♥ juhairah ♥ said...

gamba jue xde ke.. hahaha.. tibe2 je nk masuk list. hihihi.. jue suke sume artis2 ni. suke sbab cantik. mcm intan jgk :D

intan izani said...

bullet,
cantik kan?

ada,
eliza pun cantik jugak
comel la

hajarus,
betul3, cute sgt

mrpenyu,
haha mmg betol pun

jue,
yelah kan, suke sebb cantik je
bukan sebab lain
;)

w a n a said...

sume chantek! tp xtaw pasal pe ske tgk scha, nora, fazura n nasha. ngee.

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

cantikkkk semuamemang cantik

sukiminna said...

lalala~...cuci mate..

ellenyna said...

el suka nasha aziz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...