Saturday, November 21, 2009

episod nur kasih malam tadi


malam tadi
ingatkan dah last episode nur kasih
rupenye lum
my aunt cakap next week baru last episode

dah tak sabar nak tahu ending
jgnlah si aidil jadi kawen dgn nur pulak
tak syiok la
nak nur ngan adam

malam tadi
seronok bile tiba part sarah akhirnya kantoi
pandai betul minah tu bawak watak sarah
menjadi je rasenye

harap2 kalau ganti citer nur kasih ni
citer yg best jugak
taknak citer kisah org cantik
dan org kaya je
bowing, tak real life sungguh

dah tibe part akhir2 ni
dah takde perasaan geram dah
yela dah sarah kantoi
hehe

daku bersiaran dari ulu langat
rumah auntyku
hujung minggu je menyemak kat sini
kalau aku tak dtg
ptg2 jumaat my aunt dah kol
sepupu2 kecikku ni siap paksa2 kami dtg

suke je suh aku ngan hubby lepak sana
hehe
menumpang kasih makcik la
dah bonda2 ku jauh....




10 comments:

Mohd Hafizd said...

besnye dpt jalan2 umah cuzin kannn..

smlm gi mkn n extended hour kt jJ so terlepas nur kasih..just layan ulangan kt tv3 kol725 tuh jaahh..

memang demam nur kasih kan satu malaysia~

norash said...

layan nur kasih mmg syok..tgok ulangan kul 7.30mlm smpai 8.00 mlm tanpa iklan pun best gak..

syaf said...

ramainye peminat nur kasih
best kah

sukiminna said...

ala..kawin la ngan aidil baru besh..itu baru realiti sket.

SaPeRnTAh-NoThIng said...

kak, ni adik miza..tgk link ni..sinopsis nur kasih last...hehehe.

http://dylladenialla.wordpress.com/2009/09/15/episod-terakhir26-nur-kasih/

intan izani said...

hafizd,
betullah, femes tul citer ni

intan izani said...

norash,
syok kan..

syaf,
best sgt.. hiks

intan izani said...

suki,
tak best la suki
tak syiok la..

adik miza,
hehe
akak pun dah ada spoiler nye
tapi taknak tahu la
tak suspen

~@k1 is @utuMn!~ said...

aki meleleh2 air mata tgk nur kasih..
hahhaha touching~
eahhh.. aki ad dlm list top comentar??
hehehhe..
bangga2!!

Pocket said...

citer nur kasih ni dah start jadi trend plak sekarang.. heheh berkesan sunggoh rancangan tu kan:D

nak tepuk tangan untuk pengeluar drama tempatan:)

kalau diorang kuarkan DVD utk benda ni mesti ramai org bli kan..
pocket would.. (Pasal tak pernah tgk dari awal^^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...