Wednesday, November 11, 2009

i cut my finger ...

and its quite deep;

7.45am
'bestnye minum nescafe pagi2 ni'
so, memandangkan susu dah takde
dalam fridge,
nak bukak baru la
geram lambat sgt nak bukak abis penutup tin tu
aku putar je pakai tgn penutup tu

dalam hati
'luka jugak tgn aku ni kang.'
rupenye betul
besi keliling tin tu kan tajam
naya betul

berdarah ibujari kanan aku
siap terfikir
'eh, mati ke kuar darah banyak ni'
padehal takdelah banyak sesangat
tapi kire meleleh jugak ke siku

masa tu terus ingat nak kol hubby
tapi tibe2 terfikir
'kalau kol mesti hubby gesa2 balik..
so biarlah aku handle sendiri'

ambik serbuk kopi
tepek2 kat tempat luka tu (petua tau)
tekan2 pakai tisu yg berlambak2 aku gune
lama2 kering jugak
letak minyak gamat
terus balut
letak handyplus
balut pakai tisu dapur serap minyak tu je
heheh
itu je dapat aku capai dgn tgn kiriku ini

dugaan kecil
tak sakit sgt pun..
moga jadi pengampun dosa..

lepas balut
baru mms gambar jari terluka kat hubby
haha
risau hubby
tapi sebab hubby tahu bini ni gopoh wat keje
adelah patut kene bebel..




kerana itulah misi nuff adalah slow sikit harini
tapi tetap diteruskan
;)

7 comments:

Ram Z said...

letak serbuk kopi kat luka tu utk ape intan....?x penah dgr pon petua tu....lebih hati2 lepas ni k...

Mr PenyuBiru said...

mak aii?? balutannya macam tangan kena mercun.hihi..

Irtiyah said...

kesian dia, sib baik tak panik.

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

alahai...comey nyer plaster dier...

hehhehehe

NiSa said...

kakak, knp careless sgt ni?

LORD ZARA 札拉 said...

alahai kak~
next time hati2 tau?

Mohd Hafizd said...

isk2...hati2 lenkali..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...