Thursday, November 5, 2009

menu supper last nite

 menu supper semalam
aku buat jemput2 ikan bilis
and air milo
untuk hubbyku

kdg2 lapar waktu malam
sambil tgk tv
pekena air panas
kan best? kan kan?



~heartwarming supper for hubby~

heheh
cakap pasal jemput2 ikan bilis ni
abg ipar aku (hubby kakakku)
mmg la suke giler
pelik jugak
tak pernah2 jemu
asal aku balik je
aku selalu la dgr dia cakap
'nak jemput2 ikan bilis'
time bulan puasa pun ketagih jemput2 ikan bilis

so time semua ada
waktu breakfast
aku suke je buat jemput2 ni
sedap, nanti laju je abg ipar aku makan
seronok nengok~

;)

9 comments:

syaf said...

woo feveret aku 2

Irtiyah said...

salam

satu yang agak pelik pasal jemput-jemput, suami saya boleh jadikan ia sebagai lauk makan nasik. ada ramai lagi ke yang buat lauk? tak pernah jumpa lagi..

intan izani said...

syaf,
feveret eh?
;)

irtiyah,
yeke?
tak pernah dgr pulak
hehe
senang la camtu
2 in 1
;)

Mohd Hafizd said...

last time buat kat labuan cucuq tuh~

gne adabi punya..tp tmbah sket tepung gndum n ikan bilis...baru best~~

intan izani said...

hafizd,
nape tak buat sendiri je
beli yg adabi, rugi la sikit
in term of harga dia..
;)

tepung gandum, telur, air, bawang merah ngan ikan bilis. mudah je~

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

dah lama acu yanie tak wat jemput2 ikan bilis....hehhehe....

pepagi ni nengok jemput2..hadoi lapor la plak

hehehhe

intan izani said...

yanie,
sian acu yanie lapar..;)

Redbloodsnow said...

whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...my fav tuh intan oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. adeh terkecur terus tgk jemput² intan tuh weh

:D

MamaCira said...

jemput² udang kering+bawang merah
sedappp...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...