Monday, November 23, 2009

nak pegi genting highland


teringin
nak g genting highland
padahal rumah ngan genting dekat je
setiap malam pun tgk je genting berkelip2 lampu

tapi hubby mcm tak berminat
tapi nak jugak pujuk hubby
nak pegi jugak

merasa walau sekali
time bercinta dulu
nak pegi
tapi memikirkan status masih tak sah
tak elok pulak rasenye

ni dah kawen
nak g la
tgk org sume g
cam best je nak main2

actually takde lah nak main sgt
just nak g suka ria ngan hubby
hehe

aku mmg tak berani naik roller coaster
dulu pernah sekali naik
masa kat times square
rasenye mmg da takkan naik
betul2 mcm mempertaruhkan nyawa
tak tau la cmne org boleh berani
scary betuii

kalu roller coaster mcm kat sunway lagoon tu
best lah
sikit je dan tak menakutkan pun
baru enjoyy

lappy aku ni skrg ni
selalu buat perangai
tibe2 keypad ni takbole gune
kenelah restart
kalu tak cmne nak tinggal jejak
kat blog korang
hiks...

adakah itu petanda kene beli lappy baru?
oh tidak
mana nak cekau duit ni
kene buat baik ngan hubby jawabnya
;)

10 comments:

~@k1 is @utuMn!~ said...

keh3!!
nk lappy je kne baek2 ngn hubby ea..
hahah intan2!
neway...
ha bl nk honi mon...
g la genting...
bes pe.. sejuk~~~~~
kih3!!

ezzati said...

lamanyee x g genting..hehe :)

intan izani said...

aki,
hehe
tulah pasla mmg nak g
leh honeymun lg sekalik

intan izani said...

ezzati,
intan langsung tak penah g
uamh dekat je

Mr PenyuBiru said...

skang ni musim hujan dan musim sekolah.amat tidak sesuai tuk pergi.crownded dan jalan basah.

syaf said...

naik roller coster ibarat nk bunuh diri jerk...takot shiot tp bile dah habis rase seronok yg amat

intan izani said...

mrpenyu,
haah betul2
bahaya kan

intan izani said...

syaf,
yeke pastu rase seronok?
eii, lepas main rasa nyesal
hehe

sukiminna said...

xbes lah pi genting..bek gi sunway lagoon lagi best men air..

Mohd Hafizd said...

tuh la..sejuk katenyer kt situuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...