Friday, November 20, 2009

rindu ke?


sms: adi, kau ada pegang tak fail aku yang haritu?

aku (dalam hati): 'tak payah la nak buat2 tersalah send'

tak suke la.
bukan budak kecik lagi ok.
kalau rindu tanya jela khabar.
tapi tak payah la harapkan balasan.
kita masing2 dah kawen ok.
u ada isteri.
i ada my hubby.
i doa u bahagia
sebab i mmg bahagia.

stop.

11 comments:

cintaKusayangMu said...

hahaha..ni msti kes ex bf gedik2 nk tnye kabar awk tp segan la tu...kelakar la...tersenyum kambing qis bila baca sms tu..

intan izani said...

mummyQis,
tulah pasal
selalu je dia mcm tu...
tak faham la kenapa
ishh

Syida said...

hee..

dia sayang akak lagi la..

sama kes macam syida. :)

need ur attention la katakan.

puterikurekure said...

hoih. tu taktik ex bf kite jugak tu. buat2 tersalah send. nyampah ok!!!

sukiminna said...

uik..ade secret admire yg da kawin..ayok

ko slmbe send jek "woit ko rindu ak ke? jom la bawak bini ko kite pi makan2 ngan hubby ak"

intan izani said...

syida,
masalanye
kami dah kawen
tak leh mcm tu kan


puterikure2,
betul2
nyampah aiii...

deazliyanish said...

kuat kan ikatan kasih syg suami isteri jer...

~@k1 is @utuMn!~ said...

huhuh..
intan bhgia sme2 ngn hubby...
lg bes kn?
kn3??

kak Scha said...

Kak scha doakan kebahagiaan Intan & Suami sehingga ke Syurga tau Amin :)

intan izani said...

deaz,
;)

aki,
mmg bes...;)

kak scha,
terima kasih kak scha

Mohd Hafizd said...

wah2..tersalah anto plak yerrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...