Friday, November 6, 2009

sarapan kuih apam


 sumber: google

pagi ni aku breakfast kuih apam
beli je
tiga singgit

aku mmg suke kuih apam ni
masa sekolah dulu
kawan aku cakap
mak dia panggil ni kuih apam bodoh
sebabnya senang sgt nak buat
buat bodoh2 je pun jadik
yela kot
aku tak tahu pun
aku setakat ni nak makan beli je
hubby kurang layan sikit kuih ni
agaknyela...
tak pernah tgk hubby makan@beli

pagi tadi rasa tak sihat sikit
dah 2-3 hari tubuh mcm nak demam tak demam
tapi larat lagi nak kemas umah
basuh baju bagai
tu yg pagi tadi teringin makan kuih
dapat kuih apam ni
mmg besh!
yg penting apam ni warna putih
kalau ada pewarna lain
dah lari sikit rasenye
iye ke?
bagi tekak aku jela kot
keh3....

korang dah join catcheye? kalau belum, klik sini.

12 comments:

radhuhariah ramli said...

aku suka gak apam ni..tp aku suka makan yg kaler pink..comellll ;p

puterikurekure said...

kite tak brape sangat apam2 ni. hehe~

secangkir madu merah said...

bunyi macam orang mengidam jer..

apepe pun apam tepung beras tu memang sedap..

Redbloodsnow said...

oooo bekpes neh ea td pagi. yummm yummm. lame gilos zie x nelan kiuh tuh yang oiii..huhu

norash said...

sdap! sdap!..norash suke kuih apam ni.

intan izani said...

radhu,
hehe, ade main comel2 gak eh?

pkurekure,
nape tak suke? sedapp tau ;)

smadu,
mengidam?
;)

zie,
kat sini setiap pagi ada je jual~

norash,
sedap kan yang?

MamaCira said...

senang ke nak buat?
aku x pernah buat pun..
ekekeke..
x sihat ke? cuba cek..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

apam cicah dengan kelapa...
sedap wo0o0o0....hehehhe

selamat berhujung minggu =D

Parents-to-be said...

cam lain mcm je bila tiba2 mengidam nk mkn mcm2 plus tak sedap badan ni. hehe. bak kata MamaCira, cuba la cek..mana tau rezeki intan..

intan izani said...

mamacira,
aku pun tak pernah wat gaak

yanie,
betul2, kelapa adalah wajib

parents,
emm... insyaAllah ;)

Mohd Hafizd said...

kuih lopeh kaler hijau tuh takdo ker?

intan izani said...

hafizd,
sy pun suke kueh lopes tu
sedap kan?
tapi tuk sarapan sy kurang sikit
utk minum petang ngan malam
baru layannn
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...