Saturday, December 12, 2009

jawapan teka teki kat bawah


saje je aku bagi korang tertungu2 jawapan
dan akhirnya ada gak jawapan yg betul
iaitu jawapan NICK IRFAN

hehehe

jawapannye
buah cempedak sebab kat luar pagar
dan buah keranji sebab dalam perahu

ingat tak pantun rakyat ni

buh cempedak di luar pagar
ambil galah tolong jolokkan
.....

sorong papan tarik papan
buah keranji di dalam perahu
suruh makan engkau makan
suruh mengaji engkau tak mahu

itulah dia
jangan salahkan aku kalau jawapan ntahapa2
masa cousin aku tanya
aku pun jawab jawapan censored tu
hehehehe..

tunggu teka teki dari aku yg seterusnya nanti2..........
;)

2 comments:

ezzati said...

heee..baru tgk pantun kat bwh tu..x sempat nk teka :)

intan izani said...

zati,
hehe
terlambat sikit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...