Tuesday, December 29, 2009

keywords-scha dan awal


tak pasal isu scha dan awal
bagi trafik kat blog aku harini


sakit tekak menjadi2...
;(

7 comments:

fashah84 said...

intan ..
ko sakit tekak yer..
ciannyer...
byk2 minum air suam..
x pun minum air asam jawa,tp bukan yg beli punyer..ko buat sendiri..

syaf said...

hahah so maknenye ko akan masukkan n3 pasai artis r pas ni yer...hahaha

Pocket said...

mesti ramai diluar sana pakai duk google up that particular keyword kan...

tu yg bleh sampai sini tu,
kalau gitu pocket pun taruk gitu gitu jgak lah pas nih:D

intan izani said...

fazee,
eh? boelh gak eh
sebab yg lain ckp kene tambah madu
aku takde madu
asam adalah
jap g aku wat

intan izani said...

syaf,
aku punye blog ni
mcm2 pun aku tulis
isu yg best ajelah..
tak kire la artis ke eksiden ke
its my personal blog anyway..
;)

intan izani said...

pocket,
mmg kene pandai letak tajuk best jugak
baru yg google sampai kat sini
:)

shahdiana said...

intan..ajar yana wat bendalah keyword tu..

pe kata intan buat tutorial tentang benda2 baru yang intan tahu tuh...rasa tak semua orang pun pandai kan????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...