Sunday, December 20, 2009

korang nak kek yang mana.. cepat pilih...


 sape2 nak makan kek?
sila pilih...



yuck, so gross!

credit:  abyrad

31 comments:

Rabiatul Adawiyah said...

semua saya xnak kak.. eeeiii.. menakutkan dan geli kan..

:(

intan izani said...

rabiatul,
hehe
sedap cmne pun
tak ingin kan..

LORD ZARA 札拉 said...

nak yg 2nd~

hehehe~~

touyakaruma said...

nak yang ketiga tu

.:fifi:. said...

katakn tidak pada semua!

zaza said...

owh no!!! sngt menggelikan lubang tekak ku...adoyaiii...

keratif xleh blah...huhu

Iza said...

Thanks je la.....tak lalu nk mkn, bg free pn xnk la...

intan izani said...

zara,
yg 2nd tu boleh telan sikit ek
hehe

intan izani said...

touya,
yg ketiga tulah paling tak boleh telan
eeeyek

intan izani said...

fifi,
hehe
tidak3!

intan izani said...

zaza,
tapi kreatif kan?

intan izani said...

iza,
betul2
bg free pun mmg tak makan

Pocket said...

uish!! sanggup ker kita nak makan nii yer? yes lawa memang lawa, tp tak sanggup nak makan weh:p

sukiminna said...

eee yek..selekeh seh..xhingin aku makan..cecap sket ley kot..hahahak

nasib xde yg macam ta**..hehe..
ce ko tanye paraxixth mesti dia minat salah satu..wakaka..aku memen jek

911 said...

adehhh... hilang selera negok kek2 nih... ekekekek

intan izani said...

pocket,
eii..mmg tak sanggup kan

intan izani said...

suki,
hehe
tgk pun tak bole
apetah lagi makan

intan izani said...

911,
hheheheh

shahdiana said...

morning intan...
memang mengelikan lah..ada expo kek geli ke...tak kuasa nak makan tengok pun rasa nak muntahhh...
yurk..

~0~ said...

xlalu aku nak makan..hahahah

ezzati said...

sme x mao..huhu

snid73 said...

hasil seni omputih yang meloyakan tekak.....

Baru2 ni kuar kat Tv, restoran tandas....itu pun ada orang nak pegi situ. Kalau aku, tak lalu langsung

sakura ilz said...

eee ada ke org nk makan kek macam tuh..x bertamadun lagsung

intan izani said...

shahdiana,
agaknye la tu
die buat contest
kek yg paling tidak mampu dimakan
agaknye la kan

intan izani said...

~O~,
kalau dah darurat baru telan kan

intan izani said...

zati,
hehe

intan izani said...

snid73,
pernah gak tgk restoran tandas tu
rasenye yg kat jepun tu kan
mcm2
otak diorg ni tak bersih agaknye
hehe

intan izani said...

sakura,
just utk contest je rasenye..

++***hana zaty**++ said...

euuuwwwwwww~~~

tp comey la juge!~~ngeeeee

intan izani said...

hanazaty,
kreatif giler kan?

fashah84 said...

isy...mmg kreatif diorg ni..tp kek yg no 3 paling aku geli.. tp kalo ade org bg free aku pk byk kali ler nk trima..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...