Sunday, December 6, 2009

makan-makan


so many to shares here
tp masih dalam
episod keletihan yg berpanjangan

hanya mampu
melompat2 dari satu blog ke satu blog
mencari cerita hujung minggu yg menarik

bagaimana hujung minggu kalian
happy, boring??

seperti sudah satu purnama
tidak berasap dapur
eh tidak lah
baru semalam tidak masak

kalau asyik tidak masak
rasanye tidak bererti jadi isteri
org tua2 kata,
air tangan isteri itu pengikat suami
iyeke?
tak jugak kan..

semalam seharian makan luar
bahkan sarapan pun di luar
tghari pun di luar
niat di hati mau makan di secretrecipy
tapi hubby tak minat di situ
agak muak kata hubby



 makanya makan di foodcourt alamanda aje
makan nasi padang
boleh tahan sedap
tentu korang pun pernah makan sini

satu pinggan share berdua aje
sebab hubby kenyang makan ns lemak
time bekpes
aku makan roti telur bawang aje
tapi aku letak lauk byk2
sampai kene rm9.20
heheh

sebenarnye
motif utama ni citer makan malam ni
jauh pulak menyimpang citer



malam ni main menu
ayam masak sambal
amik gambar gune hp je
kamera wat hal lak

eh, itu jela
dah panjang sgt merapu
;)




10 comments:

Pocket said...

ada satu kdai nasi padang kat sini,
buleh tahan sedap,
buleh tahan mahal,
skali diorang nak buat renovation...

sampai tiga bulan dah renovation tak siap lg...

missing nasi padang ...

nn said...

hujung minggu (seperti biasa) ada wedding. huhu

zaza said...

nasi padang???blom pernah mkn...tp pernah tgk org mkn...huhu...

hujung minggu ni cbok jer...
OT berpanjangan...
sabtu ahad pown masuk office...adeyy

LORD ZARA 札拉 said...

wauuu~

minum air alpulkat tak?

intan izani said...

pocket,
alahai sian die...
jalan jauh sikit la
cari nasi padang
heheh

intan izani said...

nn,
yela kan
tgh musim wedding

intan izani said...

zaza,
takpe
ot2
cari rezeki kan?

intan izani said...

zara,
air ape tu?
tak pernah dgr pun

syaf said...

woo bapak sedap...
uitt aku ade kat alamanda awi sabtu
lepak situ...

intan izani said...

syaf,
yeke
ko lepak kul bape
ko tak pasan laki aku ke
kot ada terpandang
aku tgk wayang lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...