Sunday, December 27, 2009

menu malam ni


sebenarnya banyak benda nak citer
tapi arini kepala sakit je
so mmg tak tgk lappy pun
tapi leh pulak jalan2
hehe

tak g mana pun
just g mydin nak cari lapik kaki
alahai
penuh betul orang
seksa nak mencari barang,...

malam ni rasa nak makan kat umah pulak
so baru jap tadi masak
daging masak kicap + kentang
buat sayur goreng sikit
belum makan lagi..
lapar ni...


jom makan!
;)

13 comments:

CikLilyPutih said...

sedapnyer.. trus lapar jadinyer lah

fashah84 said...

Ya Allah intan..mcm sedap gila lauk ko mask ni..dah le tgh lapor ni..hr ni aku tapau je...

intan izani said...

cik lily,
hehe
sian dia lapar
;)

intan izani said...

fashah,
fazee ke ni
wah wah
bagus2 ada blog!!!

syaf said...

masak mende senang bley r...heheh
lapooo

Mohd Hafizd said...

tuhla..terus lapa tgh2 mlm nih...

intan izani said...

syaf,
lapo g cari makan...
heheh

intan izani said...

apiz,
kalau stay up malam
mmg lapo kan....

SuRayA^i. said...

td bru ckp psl aym msk kicap ngan kwn..pstu tbe2 jln2 kt blog then jumpe dgg msk kicap kt cni..mcm sedap la plk~~lapa d pg2 bute ni.. -_-"

intan izani said...

suraya,
hehe
g la beli @masak
kang kempunan susah.. ;)

shahdiana said...

wah..nampak sedap btoi dagingnya tu..lain kali kasi resepi terus..pada yang tak pandai masak tu boleh la try kan????

intan izani said...

yana,
boleh aje setakat nak resepi
kene request dulu
hehe

zella said...

adoi...
lapar plak...
blk ni nk trus masak hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...