Wednesday, December 16, 2009

movie-500 days of summer



aku baru je abis tgk citer ni
2-3 hari jugak aku abiskan tengok citer ni

aku teringin tgk citer ni
sebab ada satu hari tu
aku tgk 8tv quickie, si zher tu
 cakap citer ni mmg dia minat sgt
zher tu cakap best romantic movie die penah tgk
pastu kat fb pun, liyana jasmay
state, citer ni worth ditonton..

so aku pun try la tengok
citer ni kisah seorg lelaki, Tom
yg jatuh cinta ngan sorang pempuan, Summer
yg taknak ada serius relationship ngan mana2 lelaki
tapi diorang berdating dan bersama
kisah ni tunjuk 500 hari Tom tu bersama Summer



laki ni dah tahap cintan kat pempuan ni
tapi last2 pempuan ni kawen ngan org lain
so ending mmg tak seperti aku harapkan
so aku rasa tak bape best lak

tp endingnye laki ni jumpe sorg pempuan lain la
citer ni ok-ok la
tak sesuai untuk ditonton oleh org yang suke citer aksi
out of 10, aku bagi 4.5..

mungkin sape yg mood jiwang2
leh layan citer ni..
lain org lain citarasa
kalau dah liyana jasmay suke
mungkin korang pun suke..
;)



11 comments:

Aidi-Safuan said...

haha...mane bole asyik ending besh je.hehe

intan izani said...

aidi,
mestilah nak ending best
tu perkara paling penting tau~

zaza said...

ni drama korean ke omputih cik kak??

intan izani said...

zaza,
citer omputeh~

ezany said...

dah donlot cite ni lama.. tp blum ade hati nak tgk.. hehe.. kureng ek.. kalau camtu lg la malas..

sukiminna said...

alamak..intan dah cakap below 50% maleh ar plak nk tgk

apsal lama beno smpi 3 hari? cite siri ke?

intan izani said...

ezany,
tak tgk pun takpe
hehe

intan izani said...

suki,
lama sebab aku tgk sikit2
boring..hehe

tapi lain org lain citarasa
ada jugak yg minat giler
so try figure~
;)

Mohd Hafizd said...

mcm nice jer~!! hihi

intan izani said...

hafizd,
cubelah tgk
agaknye apiz suke kot..

shahdiana said...

me too tak suka ending cenggini..kalu boleh biar happily ever after tu..macam ceta hikayat purba....baru indah percintaan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...