Tuesday, December 8, 2009

sape nak cantik?


ada sape2 nak tunang
atau nak kawen
atau adik beradik nak kawen
atau nak pergi dinner kat hotel?

mesti nak cantik
tapi tak pandai makeup?

meh belajar makeup
yuran rm100 je
nampak cam mahal tapi berbaloi
insyaAllah

lepas ni kalau nak tunang
tak perlu makeup dgn mak andam lagi
sendiri2 je pun dah bole

just contact maslina-
 0126037146
tempat kelas: di rumah anda
tuan rumah ada gift lagi tau


jgn tanya aku, aku mmg tak pernah cube
sebab aku mmg tak mekap
melainkan time tunang ngan kawen tu hari
aku cume tolong promote
tapi aku yakin kelas ni insyaAllah berbaloi-baloi
sebab akak ni dah ada experience 3-4 tahun
mekap org
;)

kebanyakan dari mereka yg berwajah seperti ayu oiam
akan bertukar jadi britney spears... just kiidd
plus, akak ni amik kursus
bukan suka2 je
so, dont worry!
give a try...

thats it, sila la contact beliau ye~

9 comments:

Ram Z said...

ai...promote akak nampak....hehehe...

~0~ said...

hehhehe...

aku xperlu kot..haahhah

intan izani said...

ram,
hehehe
saje buat baik sekali sekala
;)

intan izani said...

~o~,
kenapakah ko tak perlu?
heheh

Iza said...

Salam ziarah...
Dulu minat jgk mekap2 ni tp bila dh kawin...dah x minat lg....simple2 je...

Mohd Hafizd said...

photgrapher takdo ke?? hikhik

intan izani said...

iza,
sama lah
sy simple je
letak bedak nipis2

intan izani said...

hafizd,
hehe
takde la

sofie said...

hehehe
ram:jgn jeles ye adik n kakak sudah berjumpa kembali sekian lama xjumpa....

khidmat fotografi ader..kelas fotografi lum ader

leh tgk blog

http://maslinasofiahtouch.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...