Monday, January 11, 2010

AJL 24-aizat menang


aizat menang
aku ok jugak la
sian bunkface tak dpt

tapi sebenarnye persembahan utk lagu aizat
yg kau pergi tu
bg aku lebih layak dpt
sebab suara minah hindustan tu
goosebump beb..

tapi masih puas hati yuna dan faizal menang
faizal mmg all out
nyanyi semangat even bertongkat
tahniah2...

tapi still sian bunkface tak dpt
next year la pulak..

persembahan paling boring
hafiz kot
 sebb takde gimik..
 jgn maree...


12 comments:

black_mel said...

yes...dh jangka aizat menang...1 malaysia...

Eyriqazz said...

yey,aizat mng..aku mmg suka aizat..

Great Teacher Onizuka

DaHLia said...

yep..hafiz paling membosankan..

no energy ..malu je jadi juara AF..dengan akim pun dia kalah...

intan izani said...

black mel,
dan dan je ko jngka eh..
hehe
keciwa faizal tak juara

intan izani said...

eyriqazz,
aizat mmg best jugak
lagu pun sweet aje

intan izani said...

dahlia,
tulah pasal
akim best jugak
hafiz cam nak biase je

Zuewairy said...

AJL 24..

lain dr thn2 lepas..

Sempoi;)

Qarl said...

AJL before2 dis lebih best barangkali

thun ni masing2 tlalu focus pada persembahan.. agak kelakar bile band2 indie dh menjadi noraniza idris dgn segerombolan penyanyi

ga ga ga

i still rasa Misha patut menang sesuatu

ntahla.. rezeki msing2

intan izani said...

zuewairy,
betul2
cume ramai antara diorg
kat ajl suara jadi lain macam lak
mungkin gugup kot

intan izani said...

Qarl,
ada betul jugak
kenapa nak bawak ramai2
tak fhm.. mungkin nampak cam havoc

misha mmg best
tapi tak minat lagu tu

Redbloodsnow said...

tahniah utk aizat. kedua² lagu die ek menang..syabas :)

intan izani said...

zie,
kau aku-menang persembahan
tak sia2 bawak budak2 satu bas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...