Wednesday, January 20, 2010

birthday kim hyun joong sama ngan aku tu....


citer boys over flower ni
rasenye dah nak abis
bile tibe part2 hujung ni
aku makin tak boleh terima
gun pyo tu dpt si jan di
oh tidak........

kan best kalau ending je
si ji hoo ni dpt jan di

 semalam dok usha2 youtube
tibe2 dpt tahu
birthday kim hyun joong ni
sama ngan aku tu
6 jun..
mmg ada chemistry betulla
eh, boleh ke? hehe
takde maknenye chemistry2
cuma agak terbukti
org lahir 6 jun ni comel2
hehehe



*killer smile*

video ni berjaya mencuit hatiku

how adorable... phewww.....

10 comments:

Fiona said...

haha.apakah?

ta kesah kalau sama pun.

tapi..

yang orang bulan jun semua comel2??

agagagaga~

intan izani said...

fiona,
bukan.
yg 6 jun sahaja.
hiks.

black_mel said...

errr...nk tnya sikit...bulan sama,hari sama...tahun sama x?hehe..

intan izani said...

blackmel,
die muda 2 tahun nampaknye
heheh
1986

~wAniE~ said...

wanie lagi suka jun pyo ngn jan di...hehehhehe

ShalinzZ85 said...

kelakar la intan nie
tentiba birthday sekali
haha

intan izani said...

wanie,
akak suke lah jugak gun pyo tu
tapi bile tgk ji hoo kesian pulak
dah la die comel sgt
hehe

intan izani said...

shalin,
eh mmg betul la wak
bukan tipu2
*wink wink*
;)

irahehe said...

kim hyung joong sgt sweet..
haha~tpi gu jun pyo gents..

intan izani said...

ira,
betul2
dua2 pun mmg best...
tapi suke tgk ji hoo lg sweet
alahai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...