Saturday, January 9, 2010

blog masakanku-jom masak!


sempena tahun 2010 yg da seminggu berlalu
aku pun ada wat sesuatu yg baru
iaitu blog baru



blog makananku
disini aku kongsikan resepi
dan segala yg berkaitan makanan
sebab aku memang minat memasak
aku masih belajar
so dgn ada blog ni aku
akan share segala resepi yg dah lama
mahupun baru aku belajar

sila lah support blog baru aku
jom jenguk2 eh
pada yg bujang/dara yg baru nak belajr masak
meh sama2 belajar masak
bukan susah nak memasak
kita mulakan yg ringkas2 dulu

 
 terima kasih jika sudi singgah...

6 comments:

Aizwan Ali said...

saya follower pertama!!! weeeeeeeeeeeeee!!!!!!

sukiminna said...

wah..semakin maju ya kau..ade resepi dan cara memasak sekali tak? aku ni bujang trang tang2..bukan teror sgt masak2 ni..klu ko kasi tau bahan jek mmg jenuh le aku mikir cane nak masaknye

intan izani said...

aizwan,
mekaseh byk2...
sgt2 hargai ni..

intan izani said...

suki,
of course ada
kalau bg bahan je
tu bukan nak ajar masak
tu tambah pening orang adalah
hehe
leh belaja masak
nnti kawen leh tlg akira..
;)

~wAniE~ said...

rajin akk ye...wahhhh blh la wanie jd pakar msk pas nie..hahahhaaaa

intan izani said...

wanie,
hehe
saje je wanie
akak mmg minat masak dari kecik
;) buat blog ni bg akak makin semangat belajar masak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...