Friday, January 15, 2010

isu panas AJL24, kebetulan ke atau.......



aku punye feeling lain macam
bile baca kisah AJL24 yg terbaru
sudahlah sebelum ni kecoh kisah hantu ajl24
ni pulak kisah ni
pasal agama ni tak berani nak komen lelebih

adakah semua tu disengajakan?
takkan semua itu kebetulan???

siapa yg rancang sume ni
mana akidah kita

ish takut pulak
terima kasih kepada si bijak pandai
yg buka mata kita

aku cuba utk fikir positif
tapi.... tapi..
rase macam tak mungkin kebetulan
tapi taknak la main tuduh2
mungkin jugak tak sengaja
secara kebetulan, byk benda sama
kita tunggu pandangan org ramai pada isu ni

jom baca kisah yg aku maksudkan itu
kat oh!artis
kisah panas AJL24 
korang g la baca, sure meremang bulu roma..

apa pendapat korang?
tgk video tu lagi lain macam aku rasa..
aishhhh....

6 comments:

Anonymous said...

susah nak komen
diada2kan cerita atau mmg ingin
dicemari akidah kita...

intan izani said...

ano,
wallahuallam

Mr PenyuBiru said...

rasanya ohartis tu cedok dari blog scripters kut.pepepun sama² kita renungkang perdedahan ini.

~0~ said...

kalo ade antu mmg ptut...tmpat camtue...ekekeke...

bukan ceramah agama yg mungkin xtarik minat antu...

intan izani said...

pb,
haah mmg pun die amik situ...

intan izani said...

~0~,
byk geng dia kat situ...
tu yg die suke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...