Sunday, January 3, 2010

mak ngah, cukurkan rambut Qaleisha.........


anak buah aku ni
sejak lahir rambut die kemain lebat lagi
dah macam rambut baby besar
umur dah 23 hari baru bercukur rambut
buat majlis ringkas je
sebelum tu, buat pulut kuning bagi org masjid
dan jiran tetangga
kata org, afdal cukur masa hari ke 7 lahir
mudah pun mudah
masa cukur rambut si Qaseh ni
kemain meraung die
alahaiiii....

few pictures masa cukur rambut dia...


tumpang gembira melihat kakaku bahagia
sejak jadi umi
mudah2an turn aku menyusul pulee...
:)

10 comments:

shahdiana said...

insyaallah sempena azam dan berkat tahun baru ni intan akan dapat baby...amin....

syaf said...

bapak lebat tetiber jerk botak...
heheh anak buah aku pon dah setle...
ni 30 hari bulan ni nk wat skali lagi sebab awi 2 kat belah mertue my sister

zaza said...

alhamdulillah dh settle satu hal...hehe

anak buah zaza pun bru je lps wat kenduri aqiqah n bcukur skali...

intan izani said...

yana,
thanx a lot....
aminnn

intan izani said...

syaf...
tulah pasal
dari lebat ke botak
mmg lawak
dgn melalak nye

intan izani said...

zaza,
alhamdulillah...
belum aqiqah lagi

sukiminna said...

ish..takut lak aku tgk cukur2 rambut budak ni.
member aku ckp kepala baby lembut gila.kalau orang tak pandai tak boleh cukuq

fashah84 said...

comel btul Qaseh...mcm muka ayahanda nye skit...lebat btul rambut dia kan...maybe kakak ko byk mkn kerang masa ngandung dulu..hehehe..tu nenek aku ckp ler...

insyaAllah tahun ni giliran kita plak intan yer..Aminn....

intan izani said...

suki,
haah mmg lembut
ramai bidan tak berani cukur pun
tapi bidan ni je berani
tu pun payah
Qaseh ni asyik melalak..

intan izani said...

fazee,
tak tau lak byk makan kerang ke ape
tapi ikut bapaknye kot
rambut lebat

mudah2an fazee
moga anak kita sama2 lahir tahun ni
ehehe
insyaAllah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...