Saturday, January 9, 2010

Movie- Dorian Gray 2009



movie ni aku download aje
sebab baca sinopsis kat imdb cam best
tgk cover pun cam best

citer ni bagi aku mmg best
kisah seorg budak muda yg hensem
dia mewarisi sebuah banglo
after atuk die meninggal

kat situ
potret wajah die dilukis oleh seorg artis
pelukis and hasil gambar die mmg
mengkagumkan semua org
seolah2 gamabr tu hidup

di sebalik semua tu
soul lagi tu pergi kat gambar tu
something like that la
so even after 25 years
wajah hero yg hensem tu
still tak tua2 dan menjadi keheranan
semua org
sape dah tgk?
heronya ni ben barnes
best tau citer ni




masa 1976, ada jugak movie tajuknye the picture of dorian gray
so aku tak pasti ini base pada sejarah ataupun lukisan ke apa..
tapi tak silap ada novel

trailer movie ni

8 comments:

Lady B said...

mase kite kecik2, kite selalu bacekan buku cerita dorian gray ni dekat adik =)
tak sangka cerita dah jadi film =)

intan izani said...

lady B,
tak pernah dgr lak pasal buku die
tahu2 ada movie je.. ;)

sukiminna said...

ni cite seram ke intan..alamak ko download kat ne ek..aku dah takde account megaupload ar..malas nak download movie dah

intan izani said...

suki,
aku download kat syok je
eh aku pun takde akaun ape2
cari movie yg pakai mediafire je
yg lain2 mmg aku takleh download

Pocket said...

download kat syok tu camner?

nak la download jgak!!
kebelakangan ni rasa streamyx ku tidak berkuasa penuh jer :)

intan izani said...

pocket,
download kat syok.org
register pastu download je terus
cari file mediafire @ usaupload
senang aje..

;)

Redbloodsnow said...

wahhh..bace sipnosis nyer kan. naik teruja lak zie weh. Camne ah nk download. Zie pun nak gak download. jarin donkkk. leh nnti bukak segimen muvi cetak rompak...hahaha


:P

intan izani said...

zie,
senang je
g kat syok.org
situ byk movie best
cari yg dvd-baru clear

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...