Tuesday, January 26, 2010

movie review-senario the movie episode 2-beach boys



aku dah tgk citer ni
saje je nak wat review
aku kan suke je wat review filem ni
konon2 cam pengkritik filem

citer ni totally ntah apa2
kalau tgk kat wayang mmg rugi duit
aku download aje
kalau download tu boleh lah rasa berbaloi
sebabnya ada jugak part lawak
walaupun lawak dah too common
biaselah lawak senario

tak boleh ke citer melayu ni
lebih berkualiti?
setakat ni citer melayu yg aku mmg betul2 suke
-hingga hujung nyawa
ada lagi few,tp takleh nak recall
yang lain semua aku tak minat
rasenye nak hasilkan filem yg berkualiti
tak perlukan budget yg tinggi
lainlah kalau nak hasilkan citer high tech mcm avatar
mana boleh challenge

jgnlah sambung citer senario the movie lagi
menyampah nau aku...

trailer citer dua hati satu jiwa cam best kan?
rasenye jalan citer dah cukup best
tak tau lah olahannye cmne...

5 comments:

Sendra said...

tengok poster movie tu dah boleh agak ia ntah apa2..

intan izani said...

sendra,
tu yg menyampah tu
buat movie nak untung aje
jalan citer ntahapapa

fashah84 said...

aku tgok citer ni masa awal kuar kat wayang ari tu..teman adik aku sbb dia mmg minat senario ni..kalo ler aku tau citer ni mcm bangang,x ingin aku...buang masa jer aku p...geram tul...jln citer ntah ape2..ngarut+x logik...nyampah!!!!

intan izani said...

fazee..
tulah pasal
mcm tu punyer citer pun leh wat movie kebaik tgk drama kat tv

shahdiana said...

senario skang memang dah kurang lawaknya kan intan..last2 merapu lebih...intan..request dari yana..wat la tutorial cner nak download movie tu..and kat mana nak search..please....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...